
Zsenge koromban négy évet modellkedtem. Ezt szoktam mondani, de valójában több is volt ez, hiszen szülői indíttatásból már tinédzserkoromban szemrevételezett
Geszler Dorottya, és mert nyúlánk alkatomat, hosszú kezem-lábamat örvendetesnek találta (velem szöges ellentétben), tinimanökenképző-tanuló lettem, majd le is vizsgáztam manökenkedésből, melyet VHS kazettával tudok bizonyítani.
Aztán pár év kihagyás, és újra a PeCsa: Offline Divatszínház. Háromnapos monstre-divatbemutató-show, többezer néző. Ott azt is megtanultam, hogy a modell a fodrász keze alatt nem is pisszen, ellenben az öltöztetőnő keze alatt mint a villám vált ruhát. Türelemmunka ez, sok várakozással és lebegve átélt párpercnyi csillogással. Szerettem. Kiderült, hogy kreatív. Hogy a modell éppen akkor jó, ha nem felszínes.

A szépség a divatvilágban alap, senki nem dicsér meg érte. Aki a diszkóban feltűnik, itt elszürkülhet. De ha beszél a szeme, lesz munkája. Lett. Hajas Laci (Hajas László mesterfodrász) londoni debütálásán a Royal Albert Hallban elsőként léphettem az ötezres tömeg elé nyolcadmagammal. Táncos
hajshow volt ifj. Rátonyi Róbert Vivaldi-átiratára,
Náray Tamás koreográfiájával, általa tervezett húszcentis tűsarkú platószandálokban, melyekhez Sipos Zita festett ránk pókerarcot. Amikor a tömeg tombolva tapsol és üvölt, az semmi máshoz nem hasonlít.
Szóval modell is voltam, de nem olyan neglizsében pózolós, hanem sétálós, néha fotó. Jó, hogy voltam, mert kiderült, hogy a divattervezés iparművészet. És hogy a hazaiak közül nem egy világszínvonalon műveli ezt az ipart. És van úgy, hogy a világ tud is erről, csak épp a magyarok nem.
Még volt hely számomra a kifutón, de én ki akartam próbálni a szakmát, amelyből diplomát szerezni készültem, ezért elszegődtem TV-riporternek, rádióműsorvezetőnek, újságírónak.