Vissza

A Logitech sajtóreggelijén a Webszerelem könyv volt a desszert

A szerelem technológiája


Dátum: 2008-07-16

A Logitech sajtóreggelijén a Webszerelem könyv volt a desszert

Júliusban debütált Webszerelem könyvem már premierje előtt sajtóajándék lett. Történt ugyanis, hogy 2008. júniusában a Café PR a Barokko Club&Lounge-ban közös sajtóreggelit szervezett a Logitech Magyarország és az Egyesült Társkereső Szolgáltatások Kft. (Párom.hu, Startrandi.hu) részvételével. A sajtóreggelin pedig - melynek célja az volt, hogy a technológiai cégnek az internetes ismerkedést segítő eszközeivel ismertessék meg a médiát - megjelent újságírók az internetes társkeresésről szóló Webszerelem könyvet kapták ajándékba. A Logitech szerette volna bemutatni a sajtónak, hogy a világhálón való párkereséshez hogyan járulhat hozzá a cég XXI. századi technológiája, ezen belül kiemelten a webkamera-headset megoldásai. A meghívott újságírókat első körben a mai „modern” társkeresés jellemzőiről, tendenciáiról tájékoztatták, így szó esett arról, hogy az elmúlt évtizedekben hogyan terjeszkedett az internetes társkeresés a hagyományos újsághirdetés, illetve a társkereső irodák rovására, milyen ütemben növekszik az online párkereső oldalak látogatottsága. Ezt követően a helyszínen demonstráltak egy „vakrandi” előtti webkamerás ismerkedést, azzal a céllal, hogy a nagyközönség tudomására hozzák: egy headset, egy webkamera és egy skype-beszélgetés többet elárul(hat) leendő párunkról, mint egy egyszerű telefonbeszélgetés, vagy egy fénykép.


Az eseményen 13 női- és életmód magazin vett részt, a megjelenések magas száma pedig arról árulkodik, hogy a téma szűnni nem akaró népszerűségnek örvend (nem csupán) a női célcsoport körében.

A Café PR - aki sajtóajándékul a Webszerelem könyvet választotta - feladata volt a partneri együttműködés kialakítása az Egyesült Társkereső Szolgáltatások Kft.-vel, az ügynökség felelt a forgatókönyv elkészítéséért, a meghívó és a sajtólista összeállításáért, a helyszín, a programelemek kiválasztásáért, valamint a meghívás, az RSVP- és a follow-up teljes körű lebonyolításáért.

Forrás: CafePR.hu